poniedziałek, 28 grudnia 2015

WIGILIJNY TAG KSIĄŻKOWY (Nie do końca taki jaki powinien być, ale jest :D )

Cześć:) Wiem, że święta już za nami, ale ciągle panuje świąteczna atmosfera, a mi ten tag bardzo spodobał. Nie zostałam do tej zabawy co prawda nominowana osobiście, ale postanowiłam ją wykonać na blogu:). Poza tym kilka osób które wykonywało ten tag otagowało wszystkich chętnych do jego zrobienia (a ja do nich należę).

Zasady
Chyba odkryłam w sobie dar zmieniania tagów ;D Ale o ile DISNEY BOOK TAG pozmieniałam specjalnie to ta zabawa wyszła nie taka jaka powinna niecelowo. Wigilijny Tag Książkowy jest jednym z tych tagów, do którego piszemy na karteczkach imiona postaci, a następnie losujemy je do kategorii. Nie wiem czemu, coś mi się pomyliło i myślałam, że wybieramy do niego 9 książek i do każdej kategorii otwieramy wylosowaną pozycję na dowolnej stronie i szukamy imienia bohatera. Kapłam się dopiero na 4 pytaniu XD Ale trudno, zostawmy go takim jakim jest:D

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)