czwartek, 20 sierpnia 2015

Courtship Book TAG


Cześć :) Właśnie przeczytałam „Klucz”, 3 tom trylogii o Wybrańcach z Engelsfors. Postanowiłam, że nie będę robić 1 recenzji pojedynczej książki tylko od razu całej serii. Dlatego możecie się jej spodziewać w najbliższym czasie :) A dzisiaj zrobiłam  Courtship Book TAG. Polega on na tym, że do poszczególnych faz zakochiwania, powstawania związku dopasowujemy książki. Zapraszam :)


Courtship Book TAG

1. Zauważenie - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.

Zdecydowanie „Cyrk Nocy” Erin Morgenstein. Okładka jest przepiękna <3. Szkoda tylko, że sama książka nie jest za dobra L.

2. Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.

Każda! Zanim przeczytam jakąś książkę MUSZĘ wiedzieć o czym mniej więcej ona jest. Taka już jestem J

3. Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.




2 komentarze:

  1. Uwielbiam tagi książkowe, a ten jest jednym z moich ulubionych :) Ciekawie Ci wyszedł.
    Więc "Cyrk Nocy" nie jest zbyt dobry? Słyszałam o nim same pozytywny i już zaczynała się nakręcać :D
    I mam podobnie jak Ty z tym nieczytaniem wśród rodziny i znajomych. Tzn. Mama czyta bardzo dużo, przyjaciółka trochę mniej, ale obie zero fantastyki :( Tylko love story i chociaż niektóre tytuły się pokrywają, to niewiele.

    Pozdrawiam
    o!powieści

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Cyrk Nocy" nie przypadł do gustu. Spodziewałam się czegoś lepszego, a okazał się nudny. Akcja wlokła się niemiłosiernie. Wątek romantyczny dość długo się rozwijał i wydawał mi się sztuczny, nie wyczułam chemii między bohaterami.


      Bardzo dziękuję za przeczytanie i komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)