niedziela, 27 września 2015

#5 "Piąta fala" recenzja

Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję wczoraj skończonej książki, czyli "Piątej fali" autorstwa Ricka Yancey. Zapraszam :)

Tytuł: Piąta fala
Autor: Rick Yancey
Liczba stron: 506
Cykl: Piąta fala tom 1
Kupiona przeze mnie na stronie Znaku za 12,90 zł.
Ocena: 7/10

Opis: Wystarczyły cztery fale kosmicznej inwazji, by z siedmiu miliardów ludzi ocalała zaledwie garstka. Rozrzuceni w różne miejsca okupowanej planety walczą o przetrwanie. Od wymarłych miasteczek, przez płonące metropolie, po obozy dla uchodźców i tajne bazy wojskowe - każdy z bohaterów powieści próbuje przetrwać i zrozumieć, co się stało i kim są kosmici, którzy postanowili wymordować całą ludzkość.

RECENZJA KSIĄŻKI

6 komentarzy:

  1. Świetny post ;)
    Czekam na więcej,Pozdrawiam
    i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na początku trudno było się wbić w lekturę, ale później się zakochałam, może dlatego, że uwielbiam wszystko, co jest związane w jakiś sposób z kosmitami i inwazjami. Polubiłam wszystkich bohaterów oprócz Ringer, której niestety ma być najwięcej w kontynuacji i to nieco ostudziło mój zapał, ale liczę że autor sprosta moim oczekiwaniom.
    Natomiast zwiastun bardzo mi się podoba, jest naprawdę imponujący i chociaż początkowo obawiałam się Chloe w roli Cassie, to jednak w trailerze prezentuje się w porządku. Zobaczymy, jak to będzie z filmem, ale zapowiada się na coś z rozmachem :)

    www.szept-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobała :) Mnie "Piąta fala" nie do końca porwała :( Mam nadzieję, że 2 tom będzie lepszy. Póki co nie chcę jednak za niego zabierać, bo 3 część nie została jeszcze wydana po polsku. Zgadzam się, co do zwiastuna. Jest super :) Właśnie dlatego wolałam w recenzji dać go zamiast tego powstałego do książki (który jest moim zdaniem nijaki i nie wiadomo o co chodzi). Też nie widzę Chloe jako Cassie :/ Coś mi w niej nie pasuje. Poczekamy, zobaczymy:) Na film na pewno się wybieram. Czuję, że się postarali.

      Usuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)