niedziela, 19 czerwca 2016

I przyszedł czas na stosik!

Cześć wszystkim:) Ostatnio przyszły do mnie dwie paczki z mangami, jedna mała, druga... troszkę większa :D Pomyślałam, że posta ze stosikiem nie ma co odkładać, więc... oto jest :D





Od razu mówię, że postawiłam na komiksy i to na nie wydałam wszystkie pieniądze, dlatego żadnych książek w tym stosiku nie będzie :(

Zaczynajmy!
Z okazji Targów Książki w Warszawie (czy czegoś innego, ale wydaje mi się, że to były Targi) w sklepie Gildia była promocja -30% czy jakoś tak.. nieważne promocja to promocja! Ceny były niskie, a że ja i tak miałam zamówić jedyny, brakujący mi 9 tomik Ścieżek Młodości to dobrałam sobie jeszcze jeden komiks.  Na początku miesiąca paczka do mnie przyszła. I moja historia z nią wyglądała tak. Czekałam na nią 2 tygodnie (ale te 2 tygodnie to nie wina sklepu, po prostu jedna z pozycji miała taki czas dostępności i wiedziałam o tym kiedy składałam zamówienie). Po 2 tygodniach paczka nie została wysłana i miała kilkudniowe opóźnienie. A nie wiem, czy Wam o tym mówiłam, ale ja Ścieżki Młodości czytałam razem z siostrą i miałyśmy w domu wszystkie tomy oprócz 9. Ja przeczytałam go na internecie po angielsku i przeszłam dalej, ale moja siostra czekała aż przyjdzie i przy zamawianiu zgodziła się na czternastodniowe czekanie, bo miała dużo sprawdzianów, ale kiedy ten termin został przekroczony to zaczęła się denerwować. Więc żeby mi nie truła głowy Napisałam do sklepu. Od razu dostałam odpowiedź z przeprosinami (po prostu czekali na dostawę jednej z rzeczy), a także propozycję zamiany dostawy na kuriera bez zmiany kosztów! Naprawdę byłam zaskoczona tak miłą obsługą! Polecam Wam ten sklep, bo są naprawdę spoko.

Moją mangową kolekcję zasiliły:
1) 9 tomik Ścieżek Młodości Uwielbiam tą mangę. Bardzo fajny romans i obyczajówka, polecam. Poza tym, jest to moja pierwsza manga, którą skompletowałam w całości co chyba coś znaczy :D Na blogu już dawno miała pojawić się recenzja, ale leń Lekturia jeszcze się za nią nie zabrał.
2) Pieśń Apolla tom 1 Pierwszy dojrzały, dorosły komiks z jakim miałam do czynienia. Mega Manga od JPFu i rzeczywiście wyróżnia się rozmiarem. Dla wielu jest arcydziełem i czuję, że mają rację. Podświadomie wiem, że Pieśń Apolla jest fenomenem, tylko, że ja... nie pojęłam jej geniuszu. Nie wiem, może by ją dobrze zrozumieć powinnam ją przeczytać jeszcze raz lub zapoznać się z drugą częścią? Albo może po prostu jestem za młoda?

13 i 14 czerwca była duża promocja w Sklepie Waneko. Nie mogłam nie skorzystać z tej okazji :D

3) Another tom 1 - Muszę Wam przyznać, że obejrzałam w życiu... może 2 horrory? a nie czytałam żadnego. Tak więc Another to mój pierwszy horror w formie komiksu, a także w ogóle w formie papierowej. Tomik już przeczytany. Jak pisałam nie mam porównania, ale seria ciekawie się zapowiada:D Zwłaszcza, że ma tylko 4 tomy^^ Dla osoby, która ma zawsze dużo do kupienia to bardzo radosna nowina^^
4) Jak zostałam bóstwem!? tomy 4 i 5 Krótko -  uwielbiam anime, uwielbiam mangę (tylko kreska mi się w niej nie podoba :/). To połączenie mitologii japońskiej, romansu, komedii doskonale przypadło mi do gustu. 4 tomik już przeczytany, 5 jeszcze nie.
6) Noragami tom 1 Jeszcze się nie zabrałam za ten tytuł, ale historia mnie bardzo ciekawi :) Słyszałam dużo pochlebnych opinii zarówno jak i o mandze jak i o anime. Poza tym przez Jak zostałam bóstwem!? trochę zaraziłam się mitologią japońską:D
7) Ao no exorcist #1 Do tej mangi na początku miałam negatywne przeczucia, ale kiedy składałam zamówienie coś mnie tknęło i znalazła się w moim koszyku. Bardzo dobrze! Zakochałam się w tym tytule! Ja chcę więcej!Zaczęłam oglądać anime, ale szczerze mówiąc średnio mi się podoba:( (ale opening ma świetny) Muszę Wam przyznać, że na urodziny chciałam skolekcjonować mojego ukochanego Wiedźmina (wcześniej wypożyczałam z biblioteki), ale chyba Geralt musi zaczekać. Naprawdę polecam. Świetna, zabawna manga.
8) Doubt #1 Szczerze powiedziawszy to chciałam wziąć Judge, ale słyszałam, że te mangi są podobne, dlatego zdecydowałam się na Doubt'a. Pomysł na fabułę - grupa zamkniętych ludzi, wśród nich morderca, którego reszta musi schwytać, ale nikt nie wie kto jest mordercą - zaciekawił mnie. Klimat walki o przetrwanie - rzadko czytam coś takiego, a szkoda. Poza tym manga ma tylko 4 tomy^^.
9, 10) Death Note tom 7 i 8 Kolekcjonowanie mojej pierwszej mangi  mangi powoli idzie mi do przodu, jeszcze tylko 4 tomy. Zabrałam się już za 7 i nie mogę uwierzyć co tam się stało. Jak tak można, ja się pytam?! Robię sobie przerwę w Death Note'cie i focham się na autorów za uśmiercenie pewnego bohatera, jednej z moich ulubionych postaci. Słyszałam, że od 7 DN nie jest taki sam. Ja myślę podobnie. Nie, nie, nie! Dlaczego, dlaczego?!

To już wszystkie mangi, które przyszły do mnie w ostatnim czasie. Kolejny post z nowościami w mojej biblioteczce, zarówno komiksowej jak i książkowej raczej nie pojawi się prędko :(


9 komentarzy:

  1. Wow, widzę, że same kolejne albo pierwsze tomy serii. Manga to ciekawa rzecz, a pozostałych książek Nie znam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek nie ma tu wcale :D Niestety, muszę zacząć ograniczać się z tymi pierwszymi tomami, bo mam za dużo serii rozpoczętych :D

      Usuń
  2. Życzę udanej lektury! 😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Noragami to naprawdę porządna manga. Ostatnio przeczytałam 3 i 4 tom, w tych dopiero się dzieje! :D
    A Another też jest przyjemną serią, niezwykle klimatyczną. No i ma prześliczną kreskę. ^^
    Pozdrawiam!~

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam obie promocje, ale byłam na targach i tam kupiłam dwa ostatnie tomy Death Note'a ;) Do tego koleżanka pożyczyłam mi Opowieść panny młodej(polecam za kreskę!), Ao No Exorcist(przezabawna!) i Mushishi(trochę poważniejszy tytuł, zmusza do refleksji, ale jaki pomysł!), więc na razie w nich się zaczytuję. ;) Z Twoich kupionych to oglądałam Wzgórza Apolla jako anime, naprawdę mi się spodobało, ale przerwałam po chyba 7 odcinku, w wakacje na pewno wrócę. Noragami włączę niedługo, bo tytuł chodzi za mną od dawna(ostatnio jakoś więcej anime oglądam). Dout jest mega, tak samo Another, ale nie wiem jak wytrzymasz bez kolejnych tomów, ich czytanie powinno iść zaraz po sobie. :) Trochę się rozpisałam, ale mało mam okazji, by na jakimś blogu wypisać się o mangach, anime, więc korzystam. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka skanów z Opowieści panny młodej, rzeczywiście kreska jest piękna *.* Ao no exorcist jest świetne <3 Dlaczego ja kupiłam tylko 1 tom?! O Mushishi dużo słyszałam, ale odstrasza mnie ponoć pełne błędów wydanie.
      To nie jest Wzgórze Apolla tylko Pieśń Apolla :D Podobne tytuły, może źle przeczytałaś:) Początkowo miałam kupić oba tytuły i jeszcze Apollo i boskie próby Ricka Riordana, w związku z tym tytuł posta miał brzmieć "O Apollo, Apollo, Apollo - czyli kolejny stosik" XD Another mnie zaciekawił, ale na szczęście nie odczuwam pragnienia kolejnych tomów na już, zaraz (tak jak teraz mam w przypadku Egzorcysty :D). Myślę jednak, że w Doubta się wciągnę na maxa, więc może skompletuję najpierw serię i zabiorę się za nią na raz :D
      Bardzo dobrze, że się rozpisałaś! Ja również rzadko kiedy mam okazję, by popisać o mangach, bo siedzę głównie w blogosferze książkowej, a tu mało kto czyta japońskie komiksy ;_;

      Usuń
  5. Posiadam wszystkie tomy Death Note, ale jeszcze się za nie nie zabrałam - wiem wstyd ;P Mam wysokie wymigania względem tej mangi i chyba się troszeczkę obawiam.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie umiem się przekonać do mang - wolę tradycyjne książki. ;) Ale życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)