czwartek, 30 czerwca 2016

Niespodziewany unboxing 3 paczek ^^ + ogłoszenie

Cześć! Ten post miał być podsumowaniem czerwca, ale przyszły dziś do mnie aż 3 paczki, co zmieniło mi plany:) Szczerze powiedziawszy nie planowałam większych zakupów, ale o tym później. Zapraszam na unboxing!



Tak naprawdę miałam zamówić sobie tylko 2 i 3 tomik mangi Ao No Exsorcist. Zakupy są ze sklepu Gildia. Akurat trafiłam na promocje i nabyłam oba tomiki w promocyjnej cenie 12,50 zł  z czego się oczywiście bardzo cieszę :) Jak wiecie bardzo lubię tę mangę. Póki co czytałam tylko 1 tom. Od czasu ostatniego stosika klik! nabyłam też tom 4 na Arosie, ponieważ kupowałam tam prezent swojemu tacie na Dzień Ojca i go dołączyłam (2 i 3 nie było).


Zaraz po tym jednak jak złożyłam zamówienie, o którym mowa powyżej wpadłam na promocje na Znaku i... wiadomo jak to się skończyło :D. Kupiłam Oddam Ci słońce za 14,76 zł (by być dokładnym) oraz Chłopaka, który stracił głowę za 13,96 zł. Jestem naprawdę zadowolona z tych książek, ponieważ od bardzo dawna chciałam je mieć w swojej biblioteczce, a dodatkowo upolowałam je w tak niskich cenach! Promocji na Znaku było bardzo dużo w ostatnim czasie i gdybym skorzystała z tej, w której wybrane 3 książki kosztowały 33 zł, dostałabym je za 11 zł, ale nie narzekam i nie będę złościć się o te parę groszy XD O Oddam Ci słońce nasłuchałam się bardzo dużo dobrego, a jak tylko przeczytałam opis Chłopaka, który stracił głowę wiedziałam, że kiedyś przeczytam tę książkę.


Na koniec paczucha z Arosa. I tutaj, by opowiedzieć jej historię muszę coś ogłosić:

Wyjeżdżam i nie będzie mnie w domu od 3 do 17 lipca. Zawsze dodaję posty zaraz po skończeniu i nie robię "postów rezerwowych", by je dodawać kiedy nie będę miała czasu pisać, dlatego możliwe, że na blogu nic w tym okresie się nie pojawi, ale nie jestem pewna, bo może będę miała okazję, by coś napisać.
 
Z racji tego, że jadę na wakacje, a moje urodziny i urodziny mojej siostry wypadają w okolicach końca lipca/początku sierpnia to postanowiłyśmy już teraz dać sobie prezenty, by wziąć książki na wyjazd. Wiem, że ktoś może powiedzieć, że nie powinno się dawać prezentów z miesięcznym wyprzedzeniem, ale dla nas tak jest po prostu praktyczniej.
 
Dałyśmy sobie nawzajem po 2 książki. Ja wybrałam sobie pierwszy tom cyklu Apollo i boskie próby, czyli Ukrytą Wyrocznię Ricka Riordana oraz Art & Soul. Apollo był pewny, ale nad drugą pozycją się wahałam. Dzień po tym jak złożyłam zamówienie dostałam nagłej chęci na powieści historyczne i Remigiusza Mroza. Hahaha Teraz ja się pytam? Oczywiście nie oznacza to jednak, że żałuję. Po prostu akurat w tej chwili bardzo chciałabym przeczytać coś w innych klimatach.
 
Muszę Wam powiedzieć, że spodziewałam się, że obie książki będą grubsze.
 
 
To już wszystko. Wiem, że ostatnio był stosik z mangami, ale jak pisałam to był po prostu zbieg okoliczności :)
Trzymajcie się, pa!
 
A tak się to wszystko razem prezentuje :D
To zdjęcie robiłam przed chwilą, czyli dużo później niż pozostałe, ponieważ o nim zapomniałam.

18 komentarzy:

  1. Cztery ostatnie książki z tej prezentacji najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Oddam Ci słońce", "Art & Soul" oraz "Chłopak, który stracił głowę"!!! <3

    Pozdrawiam!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubisz kupić tanio mangę - gorąco polecam dyskont książkowy Aros.pl. Mają tam większość najnowszych tytułów od Waneko, a ceny czasami wynoszą po 13zł za tomik!
    Dobre przeceny na Gildii też nie są złe. :D
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arosa to ja doskonale znam :) Bardzo go lubiłam już wcześniej, kiedy kupowałam tam tylko książki, a kiedy dowiedziałam się, że są tam też mangi byłam przeszcześliwa :D Nawet tutaj wspominałam, że zakupiłam tam 4 tomik Ao No Exorcist, może nie zauważyłaś :)

      Usuń
  4. Miłego czytania i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Oddam ci słońce" oraz "Art & Soul" są bardzo dobre, a "Chłopaka, który stracił głowę" na pewno kiedyś przeczytam, tylko jeszcze nie wiem kiedy ;)
    Przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. *.* Zazdroszczę Apolla i "Art & Soul" Udanych wakacji i przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czytam "Próby Apolla" i są super :D
    "Oddam Ci słońce" muszę kiedyś wreszcie przeczytać, bo ma tyle pozytywnych recenzji i jestem jej ciekawa.
    Gorąco polecam Mroza! Kocham go i będę polecać każdemu, więc skoro i tak myślałaś, by coś jego przeczytać to dodatkowo Cię zachęcam ;)
    Życzę zaczytanego lipca i udanego wyjazdu :D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie trochę się waham z Apollem, bo nie chcę kaca książkowego XD
      Kolejny powód, by wziąć się za coś Mroza! Naprawdę zaczynam żałować, że wzięłam Art & Soul :D W tej chwili mam ogromną chęć, by przeczytać jakąś książkę tego pana.
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  8. "Oddam Ci słońce" bardzo chcę to przeczytać, a budżetu nie starcza na zakupy tylu książek! Eh.. Ciężkie życie książkoholika!
    Pozdrawiam!
    PS. Nominowałam ciebie do LBA! http://czytelniczemysli.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz polować na Znaku na Oddam ci słońce, ostatnio często ta książka jest tam przecenieniana :)
      Moja lista książek do kupienia jest bardzo długa i non stop się powiększa XD
      Dzięki za nominację i przypomnienie! :D

      Usuń
  9. Świetny stosik :D Ja też postanowiłam ostatnio zaopatrzyć się w kilka nowych tytułów i kupiłam 3 ostatnie tomy mangi "Orange" oraz "Będziesz tam?" Musso i "Znajdę Cię, Crystal" od Joss Stirling.
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja mam pierwszy tomik Orange, ale jeszcze się za niego nie zabrałam (w sumie to nie wiem dlaczego). Na mojej półce od paru miesięcy leży 2 tom serii o braciach Benedictach Jak cię wykraść, Phoenix? i wiem, że można czytać osobno, ale ja chciałabym przeczytać cały cykl po kolei.

      Usuń
  10. Muszę chyba zacząć łowić lektury na promocjach, bo wszystkie kupuję w oryginalnej cenie, a potem płaczę, bo budżet wyczerpany, a książek przecież nigdy za wiele ;p
    "Chłopak, który stracił głowę" to świetna książka.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mistrzynią, jeśli chodzi o promocje :P ale wbrew pozorom to wcale nie znaczy, że wydaję mniej. Tam promocja, tu promocja, a mnie serce ściska kiedy muszę zrezygnować, bo tego troszkę za dużo :D Często też grzebę w sieci i wyszukuję, gdzie by było najtaniej XD Książki po cenie okładkowej? To strasznie drogo! Polecam np. dyskoteka książkowy aros.pl albo księgarnię nieprzeczytane.pl :)
      Mam nadzieję, że ta książka spodoba się mi tak samo jak Tobie :D a mam duże oczekiwania :)

      Usuń
  11. Świetne zdobycze! Ja również skorzystałam z promocji na Znaku i także przyszedł do mnie między innymi "Chłopak, który stracił głowę" ;)
    Życzę miłego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)