niedziela, 6 grudnia 2015

Mała niespodzianka na Mikołajki :D

Witajcie moi mili! Dzisiaj z okazji Mikołajek mam dla Was małą niespodziankę:) Ostatnio zostałam zaproszona do projektu organizowanego przez Annie 18 z bloga Książki Warte Przeczytania. Projekt polegał na tym, że osoby biorące w nim udział miały opisać swoje najpiękniejsze czytelnicze wspomnienia. Jedną z tych osób miałam zaszczyt zostać ja:) Moja praca jest pierwsza i jak pewnie zauważycie trochę się rozpisałam :D Wszystkie błędy zganiam na moje małe doświadczenie, ponieważ pierwszy raz brałam udział w takiej akcji i szczerze powiedziawszy bardzo się stresowałam :D, dlatego proszę o wyrozumiałość:). Za zaproszenie mnie jeszcze raz naprawdę bardzo dziękuję. Było ono dla mnie ogromnym zaszczytem.

Oto link do naszego projektu
 http://anne18-recenzentka.blogspot.com/2015/12/cykl-czytelnicze-wspomnienia-5.html 
 Zapraszam i życzę wszystkim Wesołych Mikołajek!

12 komentarzy:

  1. Dziękuję, ja tobie też życzę Wesołych Mikołajek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udostępnienie linku. Możesz się spodziewać jeszcze nie jednego zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) I nie ma za co;)

      Usuń
  3. Kocham mikołajki! Mam nadzieję, że Tobie też coś mikołaj przyniósł pod choinkę. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałobyć * przyniesie pod choinkę, przecież jeszcze czas do świąt ;D

      Usuń
    2. Hahahaha :D Do mnie Mikołaj już zawitał:D, bo w mojej rodzinie prezenty dostaje się raczej na Mikołajki niż w Boże Narodzenie.:D Taki mamy zwyczaj :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tymi wspomnieniami :) Czasem dzięki książkom wiele się może w naszym życiu przydarzyć. Już idę czytać :)
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi opowieściami!
    Zapraszam do siebie:)
    http://courage-or-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się pomysł na ten projekt.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę świetny pomysł :D W przyszłości chętnie poczytam więcej ^^

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za docenienie mojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)